TÁJÉKOZTATÁS IDŐPONTFOGLALÁSRÓL, BETEGELŐJEGYZÉSRŐL, IDŐPONT LEMONDÁSRÓL
A Bajai Szent Rókus Kórház a bajai járás és több szakterület tekintetében annak vonzáskörzetében élő lakosság egészségügyi intézményeként több mint 70 ezer lakos ellátásáért felel. Intézményünk mindent megtesz annak érdekében, hogy az érintett lakosság minél magasabb színvonalú betegellátásban részesüljön, amelynek egyik kiemelten fontos része a hozzáférés és az előjegyzés folyamatának gördülékennyé és hatékonnyá tétele.
Más kórházakhoz hasonlóan intézményünkben is a legtöbb szakrendelés, egészségügyi szakvizsgálat előzetes időpont-egyeztetéssel, beutalóval vehető igénybe.
Kórházunkban az időpontok foglalására, valamint előjegyzések egyeztetésére több lehetőség is van.
Az előjegyzés módjai jelenleg a következők:
1. KÖZPONTI BETEGELŐJEGYZÉSEN
– telefonon – 79/422 010 (*további információk lentebb)
– személyesen (Új Hotel épület fsz., Pokorni utcai új főbejárat)
munkanapokon, munkaidőben:
hétfő: 07-16h
kedd-szerda-csütörtök: 07-15h
péntek: 07-14h.
2. SZAKRENDELÉSEKEN
Egyes szakrendelések maguk adják az időpontokat, őket a rendelési időkben, a meghatározott, hozzájuk tartozó telefonszámokon lehet hívni. Rendelési időn kívül a hívásokat nem tudják fogadni, így kérjük a betegeket, hogy lehetőség szerint hívás előtt tájékozódjanak a rendelési időről, amelyet honlapunkon a Járóbeteg-ellátás menüpont alatt találhatnak meg. https://bajakorhaz.hu/betegellatas/jarobeteg-ellatas/. Az ott szereplő információk frissítése folyamatosan zajlik.
3. ONLINE IDŐPONT FOGLALÁS AZ EGÉSZSÉGABLAKON (EESZT) KERESZTÜL
Részletes tájékoztatók:
https://www.eeszt.gov.hu/hu/eeszt-mobilalkalmazas
További információk:
*TELEFONOS ELÉRHETŐSÉG
A beérkező hívásokat a rendszer sorolja, várakozás közben a vonal kicsengő hangot ad, ami a hívó fél számára várakozás közben olyan érzetet adhat, mintha nem vennék fel a telefont. Fontos hangsúlyozni, hogy a hívásokat minden esetben fogadjuk, az intézményhez érkező hívásokra sorban válaszolunk. Ezúton kérjük szíves türelmüket a várakozás során, illetve javasoljuk, hogy újrahívás helyett várakozzanak, hiszen előbbi esetben a rendszer ismét a sor végére sorolja a hívót. Sikertelen hívás esetén érdemes újra próbálkozni, munkatársaink igyekeznek minden bejövő megkeresésre a lehető leghamarabb válaszolni.
SZABAD IDŐPONTOK ELÉRHETŐSÉGE
A sok beteget érintő szakrendelésekre és vizsgálatokra (pl. kardiológia, érsebészet) nagy betegforgalmi igény van, sajnálatosan a megnyitott szabad helyek gyorsan elfogyhatnak. Intézményünk mindent megtesz annak érdekében, hogy a lakosság a lehető leggyorsabban hozzájuthassanak az időpontokhoz, így a szabad időpontok megnyitásáról, valamint a felszabaduló helyek átadásáról folyamatosan gondoskodik. Ebben kérjük a lakosság együttműködését is, hiszen a időpont-lemondásokkal más betegek előbb juthatnak ellátáshoz, amely ezáltal egyúttal hatékonyabbá, gördülékenyebbé és optimális kihasználtságúvá is válik.
IDŐPONT-LEMONDÁS
Előfordulhat, hogy egy beteg mégsem tud megjelenni a korábban lefoglalt időpontjában a vizsgálaton, vagy szakrendelésen. A lemondás ilyenkor kiemelten fontos, hiszen ebben az esetben, ha az érintett személy időben jelzi, hogy nem tud megjelenni a vizsgálaton/rendelésen, az időpont kiadható más betegek számára, amely a várakozási idő csökkenését is eredményezi.
Éppen ezért a betegellátás hatékonyságának növelése érdekében kérjük, hogy amennyiben foglalt időpontjukon nem tudnak megjelenni, úgy azt mielőbb jelezzék felénk telefonon, vagy a nemrégiben létrehozott idopontlemondas@bajakorhaz.hu e-mail címen, hogy más beteg igénybe tudja venni az ellátást.
A lemondásban az alábbi adatokat adják meg:
– név
– születési idő
– a szakrendelés (pl. ortopédiai rendelés) vagy vizsgálat (pl. röntgen) megnevezése,
– az előjegyzett, lemondásra kerülő időpont
– beutaló köteles ambulancia esetén, amennyiben ismert, naplósorszám.
Intézményünk a lehetőségeihez mérten mindent megtesz annak érdekében, hogy az előjegyzési és lemondási folyamatok minél egyszerűbbek legyenek. Azon dolgozunk és keressük a megoldást arra, hogy mind a lakosság, mind az egészségügyi dolgozók számára hatékony és kényelmes lehetőséget biztosítsunk az időpontfoglalásra.
MEGÉRTÉSÜKET, TÜRELMÜKET ÉS EGYÜTTMŰKÖDÉSÜKET KÖSZÖNJÜK!